Szukasz porady w sprawach konsumenckich?

 

Zgodnie z ustawą o Inspekcji Handlowej do naszych zadań, obok zapewnienia konsumentom i przedsiębiorcom możliwości rozwiązywania sporów wynikłych z umów oraz prowadzenia kontroli, należy także prowadzenie poradnictwa konsumenckiego.

Zadanie to w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Rzeszowie realizowane jest przede wszystkim przez pracowników Wydziału do spraw Pozasądowego Rozwiązywania Sporów Konsumenckich (OK).

W jakich sprawach udzielamy porad?

Pracownicy WIIH w Rzeszowie mogą udzielić porady prawnej mieszczącej się w zakresie działalności i kompetencji inspektoratu.

Jeżeli nie będziemy mogli zająć się Twoją sprawą, skierujemy Cię do właściwej instytucji.

Kto może zwrócić się o uzyskanie porady?

Każdy - zarówno konsument, jak i przedsiębiorca.

Jak mogę uzyskać poradę?

Nie musisz wypełniać żadnych dokumentów. Jeżeli kontaktujesz się z nami przez pocztę elektroniczną lub telefonicznie – opisz nam zwięźle swoją sprawę – a my postaramy się udzielić porady. 

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Opis swojej sprawy możesz przesłać na nasz adres mailowy: sekretariat@wiih.rzeszow.pl.
Poradę możesz otrzymać również telefonicznie:

  • pod numerem telefonu 17 8621 453,
  • bądź osobiście w siedzibie Inspektoratu.

Zachęcamy do kontaktu w godzinach pracy Inspektoratu.

Kiedy uzyskam poradę?

Udzielenie porady może zająć nam maksymalnie jeden miesiąc, jednak zazwyczaj odbywa się to w ciągu kilku dni. Czas oczekiwania zależy od problematyki Twojego zagadnienia.

Ile to kosztuje?

Udzielamy porad bezpłatnie.

Pliki do pobrania:

 

Wstawił:Marcin Ożóg2023-10-24 14:40:33
Zatwierdził:Marcin Ożóg
Sporządził:Marek Susz
2023-10-24 14:38:25 Utworzenie dokumentu
2021-02-02 13:51:49 Edycja dokumentu
2021-01-21 20:25:13 Edycja dokumentu
2021-01-21 20:09:17 Edycja dokumentu
2021-01-21 20:08:45 Edycja dokumentu
2021-01-21 20:06:15 Edycja dokumentu
2021-01-21 20:01:49 Edycja dokumentu