Szukasz porady w sprawach konsumenckich?
Zgodnie z ustawą o Inspekcji Handlowej do naszych zadań, obok zapewnienia konsumentom i przedsiębiorcom możliwości rozwiązywania sporów wynikłych z umów oraz prowadzenia kontroli, należy także prowadzenie poradnictwa konsumenckiego.
Zadanie to w Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Rzeszowie realizowane jest przede wszystkim przez pracowników Wydziału do spraw Pozasądowego Rozwiązywania Sporów Konsumenckich (OK).
W jakich sprawach udzielamy porad? |
Pracownicy WIIH w Rzeszowie mogą udzielić porady prawnej mieszczącej się w zakresie działalności i kompetencji inspektoratu.
Jeżeli nie będziemy mogli zająć się Twoją sprawą, skierujemy Cię do właściwej instytucji.
Kto może zwrócić się o uzyskanie porady? |
Każdy - zarówno konsument, jak i przedsiębiorca.
Jak mogę uzyskać poradę? |
Nie musisz wypełniać żadnych dokumentów. Jeżeli kontaktujesz się z nami przez pocztę elektroniczną lub telefonicznie – opisz nam zwięźle swoją sprawę – a my postaramy się udzielić porady.
Jak mogę się z Wami skontaktować? |
Opis swojej sprawy możesz przesłać na nasz adres mailowy: sekretariat@wiih.rzeszow.pl.
Poradę możesz otrzymać również telefonicznie:
- pod numerem telefonu 17 8621 453,
- bądź osobiście w siedzibie Inspektoratu.
Zachęcamy do kontaktu w godzinach pracy Inspektoratu.
Kiedy uzyskam poradę? |
Udzielenie porady może zająć nam maksymalnie jeden miesiąc, jednak zazwyczaj odbywa się to w ciągu kilku dni. Czas oczekiwania zależy od problematyki Twojego zagadnienia.
Ile to kosztuje? |
Udzielamy porad bezpłatnie.
Pliki do pobrania: |
Wstawił: | Marcin Ożóg | 2023-10-24 14:40:33 |
Zatwierdził: | Marcin Ożóg | |
Sporządził: | Marek Susz |
2023-10-24 14:38:25 | Utworzenie dokumentu | |
2021-02-02 13:51:49 | Edycja dokumentu | |
2021-01-21 20:25:13 | Edycja dokumentu | |
2021-01-21 20:09:17 | Edycja dokumentu | |
2021-01-21 20:08:45 | Edycja dokumentu | |
2021-01-21 20:06:15 | Edycja dokumentu | |
2021-01-21 20:01:49 | Edycja dokumentu |