Z seniorami z Markowej o prawach konsumentów
- Zawieranie umów w domu, na spotkaniu, telefonicznie czy przez Internet. Wygoda, ale też ryzyko.
- Co należy zrobić, gdy cena w sklepie nie jest czytelna, a promocja nie jest promocją?
- Wybierasz się w podróż? Jak sprawdzić, na których stacjach kontrolowano jakość paliwa?
- Bezpieczne zabawki, prawidłowo oznakowana odzież, energooszczędny sprzęt AGD/RTV. Jak to sprawdzić? O czym powinien pamiętać konsument?
Powyższe to tylko część tematów kampanii edukacyjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Rzeszowie.
Kampania jest realizowana przy współpracy z samorządami. Jej głównym celem jest podniesienie poziomu wiedzy konsumenckiej mieszkańców Podkarpacia.
Dziś pracownicy Inspekcji Handlowej spotkali się z mieszkańcami Dziennego Domu Pobytu Seniora w Markowej.
Spotkanie otworzyli: Pani Maria Tabin-Matusz - zastępca wójta gminy Markowa - oraz Pan Jakub Czarnota - Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej.
Uczestnicy warsztatów otrzymali wiele praktycznych informacji. Będą one przydatne w rozwiązywaniu problemów konsumenckich. Seniorzy poznali również specyfikę działania Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Rzeszowie, szczególnie w obszarach, z których konsumenci najczęściej korzystają.