Nareszcie wakacje! Akcja #NaUrlopie z dzieckiem trwa pod

03 lipca 2023

 

  • Planujesz wyjazd z biurem podróży lub do hotelu? Odrób jeszcze pracę domową… Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze oferty, gdy zabierasz dziecko.
  • Zniżki, udogodnienia i ewentualne dopłaty, bezpieczeństwo obiektu i atrakcji – to tylko część kwestii, które warto sprawdzić w regulaminie lub o nie dopytać.
  • Śledź porady UOKiK i ECK na kanałach urzędu na Twitterze i Instagramie oraz na Facebooku ECK. Więcej o prawach konsumenckich w podróży na konsument.gov.pl oraz w serii #NaUrlopie i #FerieZimowe.

 

Wakacje! Hotel lub wycieczka z biurem podróży? Z dzieckiem? W ramach akcji #NaUrlopie wspólnie z #UOKiK przypominamy:
  • na co zwracać uwagę w zakresie bezpieczeństwa i wygody?
  • czy wszystkie udogodnienia są w cenie?

 

Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź na grafikach poniżej! Potrzebujesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszą stronę: https://konsument.gov.pl/aktualne/podroze-malych-i-duzych/

 

Pomoc w rozwiązaniu sporu

Problem z polskim przedsiębiorcą:
Infolinia konsumencka: 801 440 220 lub 222 66 76 76
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w Twoim mieście lub powiecie
Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej

Problem z przedsiębiorcą z innego kraju UE, Norwegii, Islandii lub Wielkiej Brytanii:
Europejskie Centrum Konsumenckie: konsument.gov.pl/skarga-do-eck

 

Dodatkowe informacje dla mediów:

Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Znajdziesz nas również na Instagramie: @uokikgovpl

Logo Produkt Polski
Logo polub polubowne
Europejskie Centrum Konsumenckie
Prawa Konsumenta