Nareszcie wakacje! Akcja #NaUrlopie z dzieckiem trwa pod
- Planujesz wyjazd z biurem podróży lub do hotelu? Odrób jeszcze pracę domową… Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze oferty, gdy zabierasz dziecko.
- Zniżki, udogodnienia i ewentualne dopłaty, bezpieczeństwo obiektu i atrakcji – to tylko część kwestii, które warto sprawdzić w regulaminie lub o nie dopytać.
- Śledź porady UOKiK i ECK na kanałach urzędu na Twitterze i Instagramie oraz na Facebooku ECK. Więcej o prawach konsumenckich w podróży na konsument.gov.pl oraz w serii #NaUrlopie i #FerieZimowe.
- na co zwracać uwagę w zakresie bezpieczeństwa i wygody?
- czy wszystkie udogodnienia są w cenie?
Pomoc w rozwiązaniu sporu
Problem z polskim przedsiębiorcą:
Infolinia konsumencka: 801 440 220 lub 222 66 76 76
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w Twoim mieście lub powiecie
Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej
Problem z przedsiębiorcą z innego kraju UE, Norwegii, Islandii lub Wielkiej Brytanii:
Europejskie Centrum Konsumenckie: konsument.gov.pl/skarga-do-eck
Dodatkowe informacje dla mediów:
Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Znajdziesz nas również na Instagramie: @uokikgovpl