Z seniorami z Markowej o prawach konsumentów

11 września 2024

 

  • Zawieranie umów w domu, na spotkaniu, telefonicznie czy przez Internet. Wygoda, ale też ryzyko. 
  • Co należy zrobić, gdy cena w sklepie nie jest czytelna, a promocja nie jest promocją?  
  • Wybierasz się w podróż? Jak sprawdzić, na których stacjach kontrolowano jakość paliwa?
  • Bezpieczne zabawki, prawidłowo oznakowana odzież, energooszczędny sprzęt AGD/RTV. Jak to sprawdzić? O czym powinien pamiętać konsument?

 

Powyższe to tylko część tematów kampanii edukacyjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Rzeszowie.

 

Kampania jest realizowana przy współpracy z samorządami. Jej głównym celem jest podniesienie poziomu wiedzy konsumenckiej mieszkańców Podkarpacia.

 

Dziś pracownicy Inspekcji Handlowej spotkali się z mieszkańcami Dziennego Domu Pobytu Seniora w Markowej.

 

Spotkanie otworzyli: Pani Maria Tabin-Matusz - zastępca wójta gminy Markowa - oraz Pan Jakub Czarnota - Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej.

 

Uczestnicy warsztatów otrzymali wiele praktycznych informacji. Będą one przydatne w rozwiązywaniu problemów konsumenckich. Seniorzy poznali również specyfikę działania Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Rzeszowie, szczególnie w obszarach, z których konsumenci najczęściej korzystają. 

 

 

Logo Produkt Polski
Logo polub polubowne
Europejskie Centrum Konsumenckie
Prawa Konsumenta