Akcja #NaUrlopie - dziecko w podróży
- Szykujesz się na wakacje z dzieckiem? Skorzystaj z naszych porad!
- Jak przygotować się do lotu samolotem? Czemu warto przeczytać regulamin przewoźnika? Jak zgłosić uszkodzenie wózka lub fotelika?
- Porady UOKiK i ECK znajdziesz na naszym Twitterze i Instagramie oraz na Facebooku ECK. Więcej o Twoich prawach w podróży – także zagranicznej – na konsument.gov.pl oraz w serii #NaUrlopie i #FerieZimowe.
- jak podróżować z dzieckiem samolotem?
- jak przewieźć wózek lub fotelik?
- co zrobić, jeżeli zostanie uszkodzony?
- co z dokumentem, czy jest potrzebny?
Pomoc w rozwiązaniu sporu
Problem z polskim przedsiębiorcą:
Infolinia konsumencka: 801 440 220 lub 222 66 76 76
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w Twoim mieście lub powiecie
Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej
Problem z przedsiębiorcą z innego kraju UE, Norwegii, Islandii lub Wielkiej Brytanii: Europejskie Centrum Konsumenckie: konsument.gov.pl/skarga-do-eck
Dodatkowe informacje dla mediów:
Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Znajdziesz nas również na Instagramie: @uokikgovpl