Akcja #NaUrlopie - dziecko w podróży

03 lipca 2023

 

  • Szykujesz się na wakacje z dzieckiem? Skorzystaj z naszych porad!
  • Jak przygotować się do lotu samolotem? Czemu warto przeczytać regulamin przewoźnika? Jak zgłosić uszkodzenie wózka lub fotelika?
  • Porady UOKiK i ECK znajdziesz na naszym Twitterze i Instagramie oraz na Facebooku ECK. Więcej o Twoich prawach w podróży – także zagranicznej – na konsument.gov.pl oraz w serii #NaUrlopie i #FerieZimowe.

 

W ramach akcji: #NaUrlopie wspólnie z #UOKiK przypominamy:
  • jak podróżować z dzieckiem samolotem?
  • jak przewieźć wózek lub fotelik?
  • co zrobić, jeżeli zostanie uszkodzony?
  • co z dokumentem, czy jest potrzebny?

 

Tego wszystkiego dowiesz się z grafik poniżej.
Potrzebujesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszą stronę: https://konsument.gov.pl/aktualne/podroze-malych-i-duzych/

 

Pomoc w rozwiązaniu sporu

Problem z polskim przedsiębiorcą:
Infolinia konsumencka: 801 440 220 lub 222 66 76 76
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w Twoim mieście lub powiecie
Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej

Problem z przedsiębiorcą z innego kraju UE, Norwegii, Islandii lub Wielkiej Brytanii: Europejskie Centrum Konsumenckie: konsument.gov.pl/skarga-do-eck

 

Dodatkowe informacje dla mediów:

Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Znajdziesz nas również na Instagramie: @uokikgovpl

Logo Produkt Polski
Logo polub polubowne
Europejskie Centrum Konsumenckie
Prawa Konsumenta