-
AA
+

Biuletyn informacji publicznej

BIP

KOMUNIKATY UOKiK 

data publikacji: 06-02-2009 | 12:37
data ostatniej modyfikacji: 31-10-2019 | 14:57
Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 15 marca 2017 r.
20 marca 2017

Światowy Dzień Konsumenta obchodzimy 15 marca, ponieważ tego dnia w 1962 r. John F. Kennedy sformułował cztery podstawowe prawa konsumentów   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 10 marca 2017 r.
20 marca 2017

W jaki sposób chronić konsumentów-seniorów przed nieuczciwymi praktykami przedsiębiorców? To jeden z tematów konferencji współorganizowanej przez UOKiK.   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 8 marca 2017 r.
20 marca 2017

Regulaminy, które nie przewidują odpowiedzialności przedsiębiorcy za bezpieczeństwo dziecka, stwarzające zagrożenia zabawki i urządzenia - to wyniki kontroli sal zabaw. UOKiK, Inspekcja Handlowa i Rzecznik Praw Dziecka wspólnie przygotowali   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 8 lutego 2017 r.
09 lutego 2017

Wszystko za 10 zł. Tym hasłem spółka Vectra reklamowała swoją ofertę. W rzeczywistości atrakcyjna cena obowiązywała tylko przez ograniczony czas, a potem klienci musieli płacić znacznie więcej.   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 2 lutego 2017 r.
03 lutego 2017

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów informuje, że otrzymuje skargi od konsumentów na działania dwóch sklepów internetowych: www.mojezakupy.net oraz www.enbutique.com.   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 1 lutego 2017 r.
03 lutego 2017

Kampanie reklamowe Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu dotyczące oferty smartDOM i Power LTE wprowadzały w błąd. UOKiK nałożył kary na obie spółki w łącznej wysokości ponad 40 mln zł oraz nakazał emisję informacji o naruszeniu praw konsumentów   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 30 stycznia 2017 r.
31 stycznia 2017

Klienci stron ale-gratka.pl, bez-posrednikow.pl, ofertynet.com.pl, ale-gratka.com, alegratka.eu, top-gratka.com mogą odzyskać wpłacone pieniądze. Prezes UOKiK wydał decyzję w sprawie właściciela tych serwisów - Tomasza Braniewskiego.   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 20 stycznia 2017 r.
24 stycznia 2017

Jaka jest jakość sprzedawanych produktów mięsnych? Inspekcja Handlowa stwierdziła nieprawidłowości w ponad 50 proc. skontrolowanych placówek. W większości przypadków zastrzeżenia dotyczyły błędnego oznakowania   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 19 stycznia 2017 r.
20 stycznia 2017

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Volkswagen Group Polska. Dotyczy ono manipulowania wskaźnikami emisji spalin w samochodach koncernu   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 13 stycznia 2017 r.
17 stycznia 2017

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął postępowanie przeciwko sprzedawcom książek telefonicznych z Dąbrowy Górniczej. Konsumenci skarżą się, że po odstąpieniu od umowy zakupu produktów nie dostają zwrotu pieniędzy   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 10 stycznia 2017 r.
11 stycznia 2017

Już dzisiaj - 10 stycznia – wchodzi w życie ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa specjalny punkt kontaktowy udzielający informacji podmiotom, które chcą rozwiązać konflikt polubownie   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 27 grudnia 2016 r.
29 grudnia 2016

Petardy, rakiety, baterie, rzymskie ognie służą rozrywce i są powszechnie dostępne. Zawierają jednak materiały wybuchowe. Przypominamy, jak kupować i używać fajerwerków   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 15 grudnia 2016 r.
16 grudnia 2016

10 stycznia wchodzą w życie przepisy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów. Przedsiębiorca, który odrzuci reklamację konsumenta będzie musiał poinformować go o możliwości rozwiązania sporu pozasądowo.   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 5 grudnia 2016 r.
06 grudnia 2016

Grudzień to miesiąc intensywnych zakupów związanych ze zbliżającymi się świętami. Bardzo łatwo o nietrafiony prezent czy decyzję pod wpływem kuszących promocji. Z pomocą mogą przyjść organizacje konsumenckie   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 1 grudnia 2016 r.
02 grudnia 2016

Ponad 6 tys. kontroli, niemal 17 tys. sprawdzonych produktów – to efekt działań 9 organów nadzoru rynku. 37 proc. wyrobów zostało zakwestionowanych ze względu na niezgodność z przepisami   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 25 listopada 2016 r.
25 listopada 2016

Nieprawidłowo skomponowane jadłospisy czy niespełnianie wymagań sanitarnych; to wyniki kontroli szpitali i firm dostarczających posiłki do nich. Inspekcja Handlowa i Państwowa Inspekcja Sanitarna wspólnie sprawdziły, jakie posiłki są podawane   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 24 listopada 2016 r.
25 listopada 2016

Czy mogę reklamować towar kupiony w obniżonej cenie? Co zrobić, jeśli cena przy kasie okaże się wyższa niż na metce? Jak zrezygnować z zakupów w zagranicznym sklepie internetowym? Przed Czarnym Piątkiem przeczytaj porady UOKiK   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 16 listopada 2016 r.
23 listopada 2016

14 dni od otrzymania towaru – tyle masz czasu na zwrot, gdy kupujesz w sklepie internetowym. Jeśli się rozmyślisz, przedsiębiorca powinien oddać zarówno koszty towaru, jak i przesyłki.   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 10 listopada 2016 r.
16 listopada 2016

Prezydent podpisał ustawę o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Została ona już opublikowana w Dzienniku Ustaw. Nowe prawo wejdzie w życie 10 stycznia 2017 r. Jakie zmiany czekają przedsiębiorców i konsumentów?   więcej »»»

Komunikat Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 20 października 2016 r.
25 października 2016

Trudne do zrozumienia umowy, mała czcionka, nagabywanie przez akwizytora, oferowanie seniorom usług, z których nigdy nie będą korzystać – to główne problemy, z którymi zgłaszają się do UOKiK osoby starsze. Dziś Europejski Dzień Seniora.   więcej »»»

[1]  «««  3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11  »»»  [12]
Liczba odwiedzin: 54077

Strona podmiotowa Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Rzeszowie

Realizacja: Ideo